Zmiany organizacyjne w Urzędzie Miasta Inowrocławia


Urzędnicy w Inowrocławiu wprowadzili istotne zmiany w strukturze organizacyjnej, które wejdą w życie w listopadzie 2024 roku. Nowym II Zastępcą Prezydenta Miasta została Aleksandra Sibora, która posiada bogate doświadczenie w pracy w urzędzie. Uroczyste powołanie zostało ogłoszone na konferencji prasowej, podczas której poruszono także kwestię nowego regulaminu organizacyjnego. Te zmiany mają na celu usprawnienie obsługi mieszkańców oraz poprawę efektywności działania urzędu.

Wieści o nowej zastępczyni Prezydenta Miasta spotkały się z pozytywnym przyjęciem. Aleksandra Sibora, z ponad dwudziestoletnim stażem w urzędzie, zadeklarowała swoje zaangażowanie w dalsze wspieranie mieszkańców Inowrocławia. Doświadczenie zdobyte na różnych stanowiskach, w tym w bezpośredniej obsłudze interesantów, ma stanowić fundament dla przyszłych działań w nowej roli.

Oprócz powołania nowego zastępcy, znaczące zmiany zachodzą także w organizacji pracy w urzędzie. Połączenie Wydziału Inwestycji, Rozwoju Gospodarczego i Funduszy Europejskich z Wydziałem Dróg i Transportu ma na celu lepszą koordynację działań związanych z inwestycjami i transportem. Dodatkowo, Biuro Obsługi Interesantów i Kontroli zostanie połączone z Wydziałem Spraw Obywatelskich, co ma przyspieszyć procesy obsługi obywateli. Włączenie Wydziału Kadr, Płac i Szkoleń do Wydziału Organizacyjnego ma z kolei na celu optymalizację zarządzania zasobami ludzkimi.

Źródło: Urząd Miasta Inowrocław


Oceń: Zmiany organizacyjne w Urzędzie Miasta Inowrocławia

Średnia ocena:4.6 Liczba ocen:7


Zobacz Także